תקנון אתר

ברוכים הבאים לאתר Potty Center – הבית לגמילה נעימה, בקצב שלכם.

השימוש באתר מהווה הסכמה לתנאים שלהלן. אנא קראו בעיון.


1. הגבלת גיל

השימוש באתר מיועד לבני 18 ומעלה בלבד. אם אינך בגיל זה – הנך מתבקש להימנע מהשימוש באתר ולפנות לאחראי/ת חוקי/ת במידת הצורך.


2. ביטול עסקה

ניתן לבטל עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. ביטול יתבצע תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, באמצעות פנייה בכתב דרך טופס יצירת קשר באתר או בדוא"ל.

  • החזרת המוצר באחריות הלקוח ובתנאי שלא נעשה בו שימוש, והוא באריזתו המקורית.

  • לאחר קבלת המוצר ובדיקתו, יבוצע החזר כספי מלא באמצעי התשלום המקורי.

  • במקרים חריגים (כגון מוצרים מותאמים אישית או הדרכות דיגיטליות שנצרכו), לא תתאפשר החזרה – בהתאם להוראות החוק.


3. אספקת מוצרים

אספקה מתבצעת לרוב עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה, באחת מהדרכים הבאות:

  • משלוח עם שליח עד הבית

  • משלוח לנקודת איסוף הסמוכה לכתובת שהוזנה בהזמנה

  • איסוף עצמי מבית העסק, בתיאום מראש

ייתכנו עיכובים שאינם בשליטת האתר (כגון שביתות דואר, חגים וכד'), ואינם מהווים עילה לביטול עסקה.
לאחר שליחת המשלוח, יישלח ללקוח מספר מעקב למעקב עצמאי.


4. אחריות המוצר

  • כל מוצר נבדק בקפידה לפני שליחתו.

  • במקרה של פגם, יש ליצור קשר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.

  • אחריות ניתנת בכפוף לשימוש סביר ובהתאם להוראות המצורפות למוצר, אם קיימות.


5. פרטיות

אנו מחויבים לשמירה על פרטיכם, ראו פירוט מלא במדיניות הפרטיות.


6. קניין רוחני

התכנים באתר (טקסטים, תמונות, קורסים, לוגו, מדריכים וכו’) הם רכוש בלעדי של Potty Center ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור מראש ובכתב.


7. שירות לקוחות

בכל שאלה או בעיה – אנו זמינים ונשמח לעזור! צרו קשר דרך הטופס באתר או במייל: agomeletisrael@walla.co.il

למדיניות החזרים והחזרת כספים לחצו כאן


מדיניות החזרים כספיים והחזרות

1. החזרת מוצרים: ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 ימים ממועד קבלתם, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש והם באריזתם המקורית. החזרה תתבצע על חשבון הלקוח, אלא אם מדובר בפגם במוצר.

2. החזר כספי: החזר כספי יינתן תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר חזרה ובדיקתו. ההחזר יבוצע באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה.

3. מוצרים שלא ניתן להחזיר:

  • לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש, מוצרים בהזמנה אישית או מוצרים שנפתחו ו/או נפגמו לאחר המסירה.
  • בנוסף, לא ניתן לקבל החזר כספי על מוצרים דיגיטליים כגון מדריכים, קורסים, הקלטות וסדנאות אונליין – מרגע שנשלח קישור לצפייה או הורדה, בין אם נעשה בו שימוש ובין אם לא.

אחריות המוצר

  • החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה משימוש במוצרים הנמכרים באתר, לרבות אך לא רק: נזקי גוף, רכוש, הפסדים כספיים, עוגמת נפש או כל נזק אחר, אלא אם נקבע אחרת על פי דין.

  • כל מידע, תוכן או ייעוץ המופיעים באתר ניתנים לצרכים אינפורמטיביים בלבד ואינם מהווים חוות דעת מקצועית, המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי פרטני.

  • האחריות למוצרים מוגבלת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה, בכפוף להצגת חשבונית קנייה מקורית.

  • האחריות אינה חלה במקרים הבאים:

    • שימוש שלא בהתאם להוראות השימוש או תחזוקה לקויה.

    • נזק שנגרם כתוצאה מכוח עליון, תאונה, רשלנות או זדון.

    • תיקון או שינוי שבוצעו על ידי גורם שאינו מוסמך מטעם החברה.

    • שימוש במוצר למטרות מסחריות או שלא למטרה שלשמה נועד.

  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תיקון, החלפה או החזר כספי עבור מוצרים פגומים, בהתאם למדיניותה ולחוק הגנת הצרכן

החברה נוקטת באמצעי אריזה ובקרה קפדניים על מנת להבטיח כי כל מוצר יישלח ללקוח כשהוא תקין ושלם. במידה והמוצר התקבל כשהוא פגום, קרוע, שבור או עם ליקוי מהותי – ניתן לפנות אל שירות הלקוחות לצורך טיפול ופיצוי.

חשוב: יש לדווח על הפגם בתוך 3 ימים בלבד מיום קבלת החבילה. פניות שיתקבלו לאחר מועד זה לא יוכלו לקבל מענה במסגרת אחריות המוצר.

על מנת שנוכל לטפל בפנייתכם במהירות וביעילות, יש לצרף לפנייה תמונות ברורות של המוצר הפגום, אריזתו ותיאור קצר של הבעיה.